REGULAMIN „DZIARAMY HIP HOP 2023”
NIE BĄDŹ ZASKOCZONY! ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM
- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu.
- Nie wykonujemy zabiegów osobom będącym pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
- Wykonujemy tatuaże wyłącznie osobom pełnoletnim. Klient zobowiązany jest do posiadania przy sobie dowodu osobistego oraz podania jego nr seryjnego.
- Klient zobowiązany jest do wcześniejszego zapisu na określony dzień i godzinę, oraz wyboru wzoru.
- Klient zobowiązany jest do uiszczenia bezzwrotnego zadatku w wysokości 100 PLN w ciągu 24h od zapisu. Brak wpłaty będzie wiązał się z usunięciem rezerwacji. W przypadku rezygnacji czy nieobecności, zadatek nie podlega zwrotowi.
- Istnieje możliwość wykonania niektórych wzorów na zasadach walk in, bez wcześniejszej rezerwacji terminu. Ilość miejsc będzie ograniczona.
- Wpłata zadatku oznacza akceptację reagulaminu.
- Opłatę za usługę należy uregulować przed wykonaniem tatuażu.
- Cena wzoru będzie określona na planszy, na której wzór się znajduje. Nie będzie ona wyższa niż 600 PLN. Ceny nie podlegają negocjacjom.
- Wykonujemy tylko wzory opublikowane w wydarzeniu “Dziaramy Hip Hop”
- Wzory nie podlegają zmianie i modyfikacji.
- Tatuaże mogą być wykonane jedynie na rękach i nogach (z wyłączeniem dłoni, palców, stóp)
- Tatuaż będzie wykonany w rozmiarze rzeczywistym przedstawionych wzorów, o ewentualnych niewielkich zmianach w rozmiarze, decyduje tatuator.
- Zastrzegamy sobie możliwość wykonania tego samego wzoru na kilku klientach.
- Wykonany tatuaż może nieznacznie różnic się od zaprezentowanych wzorów.
- Podczas wykonania tatuażu zabrania się przebywania osób towarzyszących.
- Przed przystąpieniem do tatuowania należy wypełnić oświadczenie o braku przeciwwskazań, podpisać świadomą zgodę na wykonanie tatuażu oraz klauzulę dotyczącą RODO.
- Klient jest zobowiązany do powiadomienia tatuatora o swoim stanie zdrowia i ewentualnych przeciwwskazaniach do wykonania zabiegu. W przypadku zatajenia lub podania nieprawdziwych informacji o stanie zdrowia, nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne komplikacje.
- Możemy odmówić wykonania tatuażu bez podania przyczyny.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz dotykania przedmiotów służących do wykonywania tatuażu.
- Zapewniamy sterylność narzędzi i materiałów używanych do wykonania zabiegu.
- Po wykonaniu zabiegu należy bezwzględnie stosować się do otrzymanych instrukcji.
- Za dodatkową opłatą 20 PLN przyklejamy kilkudniowy opatrunek typu „Second Skin”
- Nie ponosimy odpowiedzialności za nieprzestrzeganie zasad pielęgnacji podczas procesu gojenia tatuażu.
- Wykonany tatuaż nie podlega reklamacji.
- Akceptując regulamin klient wyraża zgodę na zdjęcia wykonanego na nim tatuażu i umieszczenie go na stronach internetowych studia.
- Wykonanie tatuażu jest zabiegiem nieodwracalnym. Przed przystąpieniem do zabiegu prosimy o rozwagę.
- !!! Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w lokalu !!!